top of page

Convencions i Congressos

CAIXA SABADELL
Taules

Una Història
 completa

L'èxit d'una convenció o congrés es mesura per diversos factors clau:

 

  1. Objectius Complits: L'esdeveniment ha de complir els seus objectius, ja sigui compartir coneixement, promoure networking o generar vendes. Els organitzadors han de definir metes clares i mesurables.

  2. Participació: El nombre d'assistents i el nivell de compromís són indicadors importants. Com més gran sigui la participació i la interacció entre els participants, millor.

  3. Programació de Qualitat: Comptar amb oradors de renom, presentacions interessants i sessions educatives contribueix a lèxit. El contingut ha de ser rellevant i actualitzat.

  4. Experiència de l'assistent:Els assistents han de tenir una experiència agradable i sense problemes, des del registre fins a la logística i la comoditat al lloc.

  5. Networking:La possibilitat d‟establir connexions i relacions professionals és crucial. Facilitar oportunitats de networking és essencial per a lèxit.

  6. Retorn de la Inversió (ROI): Tant per als assistents com per als patrocinadors, l'esdeveniment ha de proporcionar un valor que justifiqui el temps i els diners invertits.

  7. Avaluació i Retroalimentació: Recopilar comentaris dels assistents i dels expositors és fonamental per millorar esdeveniments futurs.

  8. Innovació: Mantenir-se al dia amb les últimes tendències tecnològiques i formats desdeveniments pot marcar la diferència en lèxit de la convenció o congrés.

  9. Sostenibilitat: Considerar pràctiques sostenibles a l'organització de l'esdeveniment és cada cop més important per a la imatge i l'impacte positiu.

  10. Seguiment: Després de lesdeveniment, continuar el compromís amb els assistents a través de seguiment, contingut post-esdeveniment i activitats de seguiment.

 

L'èxit pot variar segons els objectius específics de cada esdeveniment, però la planificació, l'execució efectiva i l'atenció als detalls són claus en tots els casos.

Els professionals de HAPPEN EVENTS MARKET'S & MORE amb l'experiència d'EVENTOS DEL MUNDO, han treballat en alguna de les activitats següents. Això és només un resum dels més de 200 esdeveniments i 30 anys d'activitat en què ha treballat aquest equip. 

  • 10è ANIVERSARI DE RÀDIO 4

  • AGM CONTACTA (GRUP AGBAR)

  • ALIMENTARIA

  • ATLES - APPLIED TECHNOLOGIES ON LANGUAGE AND SPEECH

  • C@llware VOICE TECHNOLOGIES

  • CAIXA DE SABADELL

  • CIRSE 2004

  • CT-EXPO

  • DAEWOO MOTOR ESPANYA

  • FEDERACIÓ ESPANYOLA DE COMERÇ ELECTRÒNIC I MÀRQUETING DIRECTE FECEMD

  • HEWLETT PACKARD

  • INTEL-EXPO’90 A LA UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA

  • INTÈRITIS ASSOCIACIÓ DE PROVEÏDORES DE CONTACT CENTER

  • JORNADES D'ECONOMIA I FISCALITAT DE L'ESCRIPTOR (CAIXA DE CATALUNYA)

  • NEXTIRAONE (ALCATEL)

  • PANASONIC

  • PRESENTACIÓ DE CONCEPTA™ (ICR-AGBAR-IBM)

  • SUN MICROSYSTEMS

  • SYMPOSIUM “EL MALALT I LES TERÀPIES MÍNIMAMENT INVASIVES”

  • TELEFÒNICA – PÀGINES GROCES

  • TRANSPORTS METROPOLITANS DE BARCELONA (TMB)

  • XIFRA

SYMPOSIUM CMI 2007
bottom of page