Convencions i Congressos
![CAIXA SABADELL](https://static.wixstatic.com/media/3fa2d5_75dba68a9b174819a80da9df191885d0~mv2.jpg/v1/fill/w_494,h_312,al_c,lg_1,q_80,enc_auto/CAIXA_SABADELL_8.jpg)
![Taules](https://static.wixstatic.com/media/3fa2d5_1a6b740ce76c4de19537c3452e1ba08a~mv2.jpg/v1/crop/x_20,y_0,w_1664,h_2272/fill/w_282,h_385,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/08_Mesas01.jpg)
Una Història
completa
L'èxit d'una convenció o congrés es mesura per diversos factors clau:
-
Objectius Complits: L'esdeveniment ha de complir els seus objectius, ja sigui compartir coneixement, promoure networking o generar vendes. Els organitzadors han de definir metes clares i mesurables.
-
Participació: El nombre d'assistents i el nivell de compromís són indicadors importants. Com més gran sigui la participació i la interacció entre els participants, millor.
-
Programació de Qualitat: Comptar amb oradors de renom, presentacions interessants i sessions educatives contribueix a lèxit. El contingut ha de ser rellevant i actualitzat.
-
Experiència de l'assistent:Els assistents han de tenir una experiència agradable i sense problemes, des del registre fins a la logística i la comoditat al lloc.
-
Networking:La possibilitat d‟establir connexions i relacions professionals és crucial. Facilitar oportunitats de networking és essencial per a lèxit.
-
Retorn de la Inversió (ROI): Tant per als assistents com per als patrocinadors, l'esdeveniment ha de proporcionar un valor que justifiqui el temps i els diners invertits.
-
Avaluació i Retroalimentació: Recopilar comentaris dels assistents i dels expositors és fonamental per millorar esdeveniments futurs.
-
Innovació: Mantenir-se al dia amb les últimes tendències tecnològiques i formats desdeveniments pot marcar la diferència en lèxit de la convenció o congrés.
-
Sostenibilitat: Considerar pràctiques sostenibles a l'organització de l'esdeveniment és cada cop més important per a la imatge i l'impacte positiu.
-
Seguiment: Després de lesdeveniment, continuar el compromís amb els assistents a través de seguiment, contingut post-esdeveniment i activitats de seguiment.
L'èxit pot variar segons els objectius específics de cada esdeveniment, però la planificació, l'execució efectiva i l'atenció als detalls són claus en tots els casos.
​
Els professionals de HAPPEN EVENTS MARKET'S & MORE amb l'experiència d'EVENTOS DEL MUNDO, han treballat en alguna de les activitats següents. Això és només un resum dels més de 200 esdeveniments i 30 anys d'activitat en què ha treballat aquest equip.
​
-
10è ANIVERSARI DE RÀDIO 4
-
AGM CONTACTA (GRUP AGBAR)
-
ALIMENTARIA
-
ATLES - APPLIED TECHNOLOGIES ON LANGUAGE AND SPEECH
-
C@llware VOICE TECHNOLOGIES
-
CAIXA DE SABADELL
-
CIRSE 2004
-
CT-EXPO
-
DAEWOO MOTOR ESPANYA
-
FEDERACIÓ ESPANYOLA DE COMERÇ ELECTRÒNIC I MÀRQUETING DIRECTE FECEMD
-
HEWLETT PACKARD
-
INTEL-EXPO’90 A LA UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA
-
INTÈRITIS ASSOCIACIÓ DE PROVEÏDORES DE CONTACT CENTER
-
JORNADES D'ECONOMIA I FISCALITAT DE L'ESCRIPTOR (CAIXA DE CATALUNYA)
-
NEXTIRAONE (ALCATEL)
-
PANASONIC
-
PRESENTACIÓ DE CONCEPTA™ (ICR-AGBAR-IBM)
-
SUN MICROSYSTEMS
-
SYMPOSIUM “EL MALALT I LES TERÀPIES MÍNIMAMENT INVASIVES”
-
TELEFÒNICA – PÀGINES GROCES
-
TRANSPORTS METROPOLITANS DE BARCELONA (TMB)
-
XIFRA
​​
![SYMPOSIUM CMI 2007](https://static.wixstatic.com/media/3fa2d5_d242292c314f489097aba0735f0c840c~mv2.jpg/v1/fill/w_76,h_51,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/3fa2d5_d242292c314f489097aba0735f0c840c~mv2.jpg)