Esdeveniments per a empreses
Presentacions de producte, sopars o dinars de negocis, convencions anuals, viatges d'incentius, obertura de nous locals o delegacions, etc.
EL QUE FEM
A través de la nostra experiència, hem creat una metodologia específica per a cada activitat i busquem la millor solució perquè l'èxit no sigui un precedent sinó un fet perdurable i recordat.
METODOLOGIA
-
Primer ens reunirem amb vosaltres per establir el "Desenvolupament d'objectius" i l'"estratègia de l'esdeveniment"
-
Seguidament farem una anàlisi exhaustiva i procedirem al disseny creatiu del contingut i gestió tècnica i logística
-
Disseny del Projecte
-
Estudi de Costos
-
Elaboració d'un diagrama de Gantt
-
-
Un cop aprovat el projecte amb vosaltres procedirem a la
-
Selecció dels millors proveïdors i artistes dins de tots els àmbits
-
Tramitació de contractes, permisos i assegurances de risc
-
Produirem l´esdeveniment
-
Garantirem la vostra seguretat
-
-
Per culminar amb la realització completa de l'acte
-
I acabar amb el seguiment i la valoració de l'acte
-
I la realització press-clipping Final, si és que es desitjava una repercussió mediàtica.
-
LA SOLUCIÓ
-
Organització total o parcial, incloent-hi:
-
Disseny de l'esdeveniment
-
Contingut Cultural / Social / Tècnic
-
Posada en escena
-
Estudi de viabilitat i de costos
-
Oficina Tècnica de l'Esdeveniment
-
Tramitació estada convidats i/o ponents
-
Lliurament de documentació
-
Atenció dels convidats
-
Seguretat de l'esdeveniment
-
Contractació i coordinació de serveis
-
Hostesses, Mitjans audiovisuals, Producció videogràfica i fotogràfica, Càtering de qualitat, Escenografia, Decoració, Sonorització, Il·luminació
-
-
-
Organització d'actes lúdics paral·lels
-
Planificació del projecte
-
Relacions públiques i Protocol
-
Cerca de Sponsor
-
Gestió total de la comunicació
-
Estratègies "Below The Line"
-
Estratègies "OPI"
-
-
Gestió total de Premsa
-
Coordinació de ponents i convidats
-
Desenvolupament d'equips de treball i comitès
Creació de Gabinets de Crisi
-