top of page
Mesa del comedor

Esdeveniments per a empreses

Presentacions de producte, sopars o dinars de negocis, convencions anuals, viatges d'incentius, obertura de nous locals o delegacions, etc.

EL QUE FEM

 

A través de la nostra experiència, hem creat una metodologia específica per a cada activitat i busquem la millor solució perquè l'èxit no sigui un precedent sinó un fet perdurable i recordat.

METODOLOGIA

  • Primer ens reunirem amb vosaltres per establir el "Desenvolupament d'objectius" i l'"estratègia de l'esdeveniment" 

  • Seguidament farem una anàlisi exhaustiva i procedirem al disseny creatiu del contingut i gestió tècnica i logística 

    • Disseny del Projecte 

    • Estudi de Costos 

    • Elaboració d'un diagrama de Gantt 

  • Un cop aprovat el projecte amb vosaltres procedirem a la 

    • Selecció dels millors proveïdors i artistes dins de tots els àmbits 

    • Tramitació de contractes, permisos i assegurances de risc 

    • Produirem l´esdeveniment 

    • Garantirem la vostra seguretat 

  • Per culminar amb la realització completa de l'acte 

    • I acabar amb el seguiment i la valoració de l'acte 

    • I la realització press-clipping Final, si és que es desitjava una repercussió mediàtica.

LA SOLUCIÓ

  • Organització total o parcial, incloent-hi:

    • Disseny de l'esdeveniment

      • Contingut Cultural / Social / Tècnic

      • Posada en escena

      • Estudi de viabilitat i de costos

      • Oficina Tècnica de l'Esdeveniment

      • Tramitació estada convidats i/o ponents

      • Lliurament de documentació

      • Atenció dels convidats

      • Seguretat de l'esdeveniment

      • Contractació i coordinació de serveis

        • Hostesses, Mitjans audiovisuals, Producció videogràfica i fotogràfica, Càtering de qualitat, Escenografia, Decoració, Sonorització, Il·luminació

    • Organització d'actes lúdics paral·lels

    • Planificació del projecte

    • Relacions públiques i Protocol

    • Cerca de Sponsor

    • Gestió total de la comunicació

      • Estratègies "Below The Line"

      • Estratègies "OPI"

    • Gestió total de Premsa

    • Coordinació de ponents i convidats

    • Desenvolupament d'equips de treball i comitès
      Creació de Gabinets de Crisi

bottom of page